Середа, 13.12.2017, 20:50
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Права людини в школі

Меню сайта
Форма входа
Календарь новостей
«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наш опрос
Рівень своїх знань про Права людини та Права дитини Ви вважаєте:
Всього відповідей: 30
Главная » 2012 » Травень » 19 » Актуальні проблеми інклюзивної освіти обговорювалися на Міжнародній конференції
Актуальні проблеми інклюзивної освіти обговорювалися на Міжнародній конференції
15:05

Представник Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, методист обласного центра практичної психології і соціальної роботи, соціальний педагог-правник Тетяна Володимирівна Войцях, взяла участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Традиції та інновації у системі освіти дітей з обмеженими можливостями здоров’я», яка відбулася 10-12 травня 2012 року у м. Москва на базі Державної освітньої установи «Педагогічна академія післядипломної освіти». В роботі конференції взяли участь науковці та спеціалісти-практики, які працюють з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я, Росії, України, Республік Бєларусь, Казахстан та Киргистан.

Під час пленарного засідання Т.В.Войцях представила досвід впровадження інклюзивної та інтегрованої освіти та здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями здоров’я в навчальних закладах Черкаської області, а також систему роботи Черкаського ОІПОПП по підвищенню кваліфікації педагогічних працівників та їх підготовці до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я в умовах впровадження інклюзивної освіти.

Актуальні питання кадрового забезпечення інклюзивної освіти, пошуку форм організації підвищення кваліфікації спеціалістів, які працюють з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я, підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, варіативних форм організації психолого-педагогічного супроводу дітей, їх батьків та інших учасників навчально-виховного процесу закладів освіти усіх типів, інновацій в освіті як конструктивного процесу соціалізації дітей з обмеженими можливостями здоров’я та інші розглядалися під час проведення Круглих столів, навчальних семінарів, секційних засідань, майстер-класів.

Частина заходів проходила на базі закладів освіти різного типу Московської області, що сприяло безпосередньому ознайомленню учасників конференції з практичними аспектами впровадження та реалізації основних положень інклюзивної та спеціальної освіти, обміну досвідом між спеціалістами різних країн. 

В рамках Міжнародної конференції поряд з традиційними підходами, був представлений досвід впровадження інноваційних методик і технологій корекційної та розвивальної роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я, зокрема «Концепція занять за методикою «Виразні рухи» в комплексному підході виправлення заїкування за методикою Л.З. Арутюнян», «Варіативні форми дошкільної освіти», «Іграшка як засіб корекції порушень психофізичного та мовленнєвого розвитку дітей», «Технології соціально-трудової, соціально-побутової, соціально-культурної реабілітації дітей з порушеннями зору в умовах інтегрованої освіти», «Використання програми «БОС-здоровье» в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушенням зору», та інші.

Міжнародна науково-практична конференція «Традиції та інновації у системі освіти дітей з обмеженими можливостями здоров’я» стала важливим етапом в організації плідної співпраці та обміну досвідом між спеціалістами та вченими, які працюють в галузі інклюзії, надала учасникам можливість взяти участь в цікавих дискусіях, відпрацюванні практичних пропозицій та рекомендації, укріпити наявні та створити нові партнерські стосунки взаєморозуміння та успішної співпраці заради досягнення загальних значимих результатів.


Автор статті: Тетяна Войцях, м. Черкаси


Просмотров: 345 | Добавил: Татьяна | Рейтинг: 5.0/2 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]